Η Βίβλος δίνει μεγάλη έμφαση στο όνομα του Ιησού (δες εδ. 28,40-41), το οποίο σημαίνει «Ο Κύριος σώζει» και ευχαρίστησέ Τον.
Πράξεις 5:27-42
Όπου ακούγεται η ιστορία του Ιησού, κάποιοι θα δεχτούν τα καλά νέα, κάποιοι άλλοι θα προσπαθήσουν να κλείσουν το στόμα των μαρτύρων. Η αντίδραση είναι πιο καταστροφική και τραγική όταν προέρχεται από κείνους που ισχυρίζονται ότι έχουν θρησκευτική πίστη. Το ανώτατο συνέδριο του ιουδαϊκού λαού κατηγορεί τους αποστόλους ότι αδιαφόρησαν για την απαγόρευσή τους (εδ. 28). Ο θυμός τους είναι θανατηφόρος (εδ. 33), από την άλλη όμως, η διδασκαλία των αποστόλων «γέμισε την Ιερουσαλήμ» (εδ. 28) καθώς διδάσκουν «κάθε μέρα» (εδ. 42). Αυτές οι αντιθέσεις είναι χαρακτηριστικές της χριστιανικής διακονίας.
Το θάρρος και η αποφασιστικότητα των αποστόλων εντυπωσιάζουν. Το μήνυμά τους πρέπει να ακουστεί πάση θυσία, γιατί προέρχεται από τον Θεό και μιλάει για όσα έχει κάνει ο Θεός (εδ. 29-32). Έχει επίκεντρο τον Ιησού, του οποίου η ανάσταση και η εξύψωση αποδεικνύουν ότι είναι ο Μεσσίας του Θεού, που είχε αποσταλεί για να φέρει συγχώρηση και νέα ζωή εν Πνεύματι (εδ. 30-32). Είναι το μόνο μήνυμα που μπορεί να φέρει ζωή και ελπίδα. Ο Φαρισαίος Γαμαλιήλ (μια θετική φωνή ανάμεσα στους Φαρισαίους!) μας θυμίζει πως οτιδήποτε προέρχεται από τον Θεό δεν είναι δυνατόν να αποτύχει. Βέβαια, τίποτε απ’ αυτά δεν αποτρέπει τον αδικαιολόγητο ξυλοδαρμό (εδ. 40), μολονότι ούτε αυτό μειώνει τη χαρά ότι για το όνομα του Ιησού αξιώθηκαν να υποφέρουν (εδ. 41).
Α΄ Χρονικών 15–16, Β΄ Κορινθίους 13
Τα Βιβλικά Αναγνώσματα στο email σας:
Αν θέλετε να λαμβάνετε καθημερινά τα Βιβλικά Αναγνώσματα στο email σας, μπορείτε να εγγραφείτε συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στην παρακάτω φόρμα.
[WORDPRESS_PDF]